Registratieformulier

Binnen het registratieformulier is een scala aan mogelijkheden beschikbaar. Uiteraard zijn er standaard velden voor persoonlijke gegevens, en ook vele soorten keuzevelden en tekstvelden. Zo is het bijvoorbeeld zeer gemakkelijk om mensen een workshopronde te laten kiezen. Heb je verschillende soorten deelnemergroepen, die onderling andere vragen moeten krijgen? Ook dit is geen probleem in ons systeem. Mogen de deelnemers andere mensen meenemen? Via de introducé functie kan de hoofddeelnemer simpel bijvoorbeeld een collega of partner en kinderen aanmelden.

 

Website

EventAssist zorgt voor een registratiewebsite in de look en feel van het evenement. Natuurlijk zorgen we er ook voor dat de website op zowel de computer, tablet en mobiel er goed uit ziet. Het registratieformulier is de basis van de website. Daarnaast is er alle ruimte voor uitgebreide informatie over het evenement. Denk aan het programma, locatie, route en na afloop een evaluatieformulier, video of fotogalerij.


Communicatie

Het succes van een evenement staat of valt bij de aanwezige deelnemers. Een goed uitnodigingstraject is daarom zeer waardevol. Jouw genodigden ontvangen een persoonlijke uitnodiging, waarmee ze worden doorgestuurd naar het registratieformulier en de eventwebsite. Reminders, bevestigingen en bedankmails horen ook allemaal tot de mogelijkheid. Achteraf ook graag weten wat de bezoeker van het evenement vond? Dan zetten we een evaluatie op. Ons systeem biedt ook de mogelijkheid voor het versturen van sms’jes aan één of meerdere personen.

Creëer gemakkelijk interactie met en tussen de deelnemers zowel voor, tijdens als na afloop van het event via onze EventApp.

 

Registratie op locatie

Met het perfecte uitnodigingstraject en een aansprekende website hebben we er alles aan gedaan om bezoekers geïnteresseerd te maken voor jouw event. Nu wil je uiteraard ook weten wie er daadwerkelijk aanwezig is geweest. Via het scannen van E-tickets kunnen we dit precies bijhouden. Vlak voor het event krijgt de deelnemer het E-ticket via e-mail toegestuurd. Het E-ticket kan zowel uitgeprint worden meegenomen als worden gescand vanaf een smartphone. Bij het scannen kan er direct een persoonlijke badge worden uitgeprint. Tijdens het event heb je op elk moment inzicht in het aantal aanwezige deelnemers. Na afloop kun je eenvoudig selecteren wie wel of niet aanwezig is geweest.

Voor de registratie op locatie kunnen we onze ScanApp en Passbook tickets inzetten.